انعکاس...

  • ۱
  • ۰

پانتومیم

دوستی گفته بود غیرقابل تحمل ترین آدم ها اون هایی هستن که حرف نمیزنن و انتظار دارن از رفتارشون بفهمیم چرا ناراحتن!

ممکنه اشتباه باشه اما در جوابش نوشتم برای من حالت های مختلفی داره:
اولین حالتش اینه که همیشه فکر میکنم اگه طرفم براش مهم باشه و حداقل ترین شناخت ها رو از من داشته باشه، پس خودش میفهمه ناراحتم و به واسطه ی اون دنبالِ دلیلش میگرده و اگر پیدا نکرد، میپرسه.
حالت دوم این هست که من از کسی ناراحت میشم و خودِ اون شخص چندان برام اهمیتی نداره (حداقل توی اون مقطع زمانی) یا اهمیتش رو کم کم به دلایل مختلف از دست داده؛ پس در مورد ناراحتیم هم حرفی بهش نمیزنم.
سومین حالتش هم اینه که اون آدم انقدر برام مهمه که بخاطرِ حفظ شدنِ احترام های بین مون و حتی بخاطرِ اینکه اون رو ناراحت یا خجالت زده نکنم، چیزی نمیگم تا شاید خودش بفهمه و بعد اگر متوجه نشد، توی یه زمان مناسب، وقتی که ناراحتی من کمتر شده و اونم توی شرایطِ مناسبیه، با حالِ خوب میگم تا متوجهش کنم. (حالا ممکنه توی این فاصله ی زمانی یکم سرسنگین بشه رفتار دو طرف اما خب به حفظ شدنِ احترام بین شون می ارزه به نظرم)

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • Berkee 🌿

نظرات (۵)

نمیتونم تایید یا رد کنم فقط میدونم به تعداد آدمایی روی کره زمین طرز فکر و اعتقاد و روش وجود داره، مهم اینه که اجازه ندیم سوءتفاهم ایجاد شه حالا به هر طریقی. همون اندازه که به خودمون حق میدیم برا بقیه هم این حق رو قائل باشیم  :)

پاسخ:
آره درسته. دقیقأ همینطوریه؛ همون اندازه که به خودمون حق میدیم واسه بقیه هم این حق رو قائل باشیم :)
  • پریسا سادات ..
  • منم باهات خیلی موافقم 

    دقیققققققا

    پاسخ:
    چه تأیید محکمی :))

    پانتومیم... :)

    پاسخ:
    :)

    تا کی قراره وبلاگت سکوت باشه؟ :/

    انقدر سکوت کردم یادم رفته قبلا چطور می‌نوشتم. :/ :)

    ما هم می‌نویسیم دلبر جان. وقت زیاد هس :*

    پاسخ:
    :/
    با حال خوب بنویسی همیشه ^_^
  • حامد سپهر
  • مشکل از اونجایی شروع میشه که ما ارتباط کلامی رو فراموش میکنیم چون خیلی از مشکلها و سوء تفاهمهای بزرگ همون اولش با چند کلمه کوتاه حل میشه حالا چه با طرف رودربایسی داشته باشیم و چه خیلی احترامش رو داشته باشیم

    پاسخ:
    دقیقاً همینطوره. البته اینکه گاهی طرف مقابلمون هم حاضر به شنیدنِ توضیحی نیست، احتمالاً بی تأثیر نباشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی