انعکاس...

  • ۲
  • ۰

ارزش ما به درجات بی قراری ماست برای امام حسین.

درجات بی قراری تا کجاست؟

مراجعه به زیارت ناحیه مقدسه: امام زمان می فرمایند که اگه من نتونستم انتقام شما رو بگیرم، صبح و شب بر شما گریه میکنم. اگه اشکم خشک شد، خون بر شما گریه میکنم. انقدر گریه میکنم تا مرگم برسه. یعنی درجه بی قرار بودن برا امام حسین تا دِق کردن ادامه داره.

دو نفر تو کربلا از بی قراری امام حسین دِق کردند.

اولین نفر حضرت رقیه که تو بغل عمه شون میشنیدن حرفای خواهر رو با سرِ برادر و قلب شون ذوب میشد و اون لحظه ای که سر رو اوردن و جلوشون گذاشتن...

و دومین نفر حضرت زینب که فقط یک سال و نیم بعد از کربلا زنده موندن و تو سن 54 سالگی از دنیا رفتند.

و اینکه طرز نگاه ماست که درجات ما رو مشخص میکنه. مثلأ نگاه حضرت زینب به حادثه عاشورا که میگن جز زیبایی چیزی ندیدم.

(همین جمله که زیاد شنیدیم؛ باید زیبایی در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان مینگری)


+ آسمون عاشورای این شهر انقدر غم داشت که بعد از اشک هم هنوز آروم نشده...

  • ۹۷/۰۶/۳۰
  • Berkee 🌿

نظرات (۴)

سلام
پاسخ:
سلام
خدا اجرتون بده
پاسخ:
سلامت باشید
عزادارایاتون قبول :)
پاسخ:
ممنون سلامت باشین. همچنین :)
  • ... به دنبال حقیقت ...
  • همین طوره که می فرمایید و من اینو امسال فهمیدم...الحمدلله
    پاسخ:
    امیدوارم بتونیم برسیم به این درجه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی