انعکاس...

  • ۲
  • ۰

_ من ساده مینویسم. ساده حرف میزنم. ساده فکر میکنم. ساده میپوشم. ساده هم زندگی میکنم. کلأ سادگی رو دوست دارم. به نظر من همه خوبن مگه خلافش ثابت بشه که باز اون بد بودنشون هم به من چندان ربطی نداره (مگر در مواردی که همه باید اهمیت بدیم). اگه کسی بِهِم بدی کرد، ناراحت میشم، شاید خیلی هم ناراحت بشم اما ساده میبخشم و آروم رد میشم چون میدونم خدا حواسش هست. چون ایمان دارم دیر یا زود، هرکس نتیجه کارهاش رو میبینه.

چند روز پیش شنیدم که یه پدربزرگی میگفت: یه روز به خودمون میایم میبینیم چقدر کارِ خیر سرِ راهمون قرار گرفت و ما راحت رد شدیم از کنارشون. از اون روز دارم با دقت نگاه میکنم که ساده از کنار کارهای خوبی که سر راهم قرار میگیره و میتونم انجام بدم، نگذرم.

_ انگار این روزا دنیا یکم بیشتر از همیشه داره سخت میگیره. درسته خوش نمیگذره اما باید خوش بود که میگذره. شبا حوالی همین ساعت ها میام توی اتاقکی که به اصرار خودم گوشه ی حیاط برام ساختند تا هم بتونم تا هر موقع خواستم با لامپ روشن بیدار بمونم، هم بمونه واسه روزایی که دلم تنها بودن و دور از هیاهو بودن میخواد.

این یکی دو ماهی که هوا سرد شد، نمیتونستم ازش استفاده کنم چون گاز کشیدن سخت بود و پر دردسر. یکم فکر کردم و پیشنهاد کرسی رو دادم و خب استقبال شد. این شبا دارم نشستن زیر کرسی و بافتنی بافتن رو تجربه میکنم که وسطِ این همه شلوغی و زندگی آپارتمان نشینی، خوشمزه ست و دلنشین. میخوام بگم با دو تا تغییر ساده و کوچیک، میشه زندگی رو یه مدل دیگه تجربه کرد که کنار سختی هایی که هست، حداقل حالمون خوب باشه.

  • ۹۷/۰۹/۰۲
  • Berkee 🌿

نظرات (۱۳)

  • هالی هیمنه
  • چقدر خوبه این سادگی. و به خصوص این تنهایی بی‌هیاهو چقدر دلنشینه. :)
    پاسخ:
    جدأ یه موقع هایی این تنهایی و سکوت شب آدم رو نجات میده. :)
  • مستر صفری
  • سلاام
    این آدم است که سختی و آسانی و نحوه زندگیشو مشخصه می کنه...
    آفرین بر شما که سادگی رو پیش گرفتین...
    پاسخ:
    سلام
    دقیقأ همینطوره...
    خیلی ممنون، سلامت باشین.
  • اردیبهشت ..
  • سلام 
    چه گوشه خلوت جذابی دارید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. فکر کنم اگه بگم قابلی نداره از این تعارف الکی ها باشه ولی جداً قابلی نداره ^_^
  • حامد سپهر
  • حالا بابای خدا بیامرز ما معتقد بود همه متهم هستن مگه اینکه خلافشو ثابت کنن
    البته چون خودش سرهنگ پلیس بود

    واااای کرسی آدم یاد خونه ی مادر بزرگا میوفته:)
    پاسخ:
    بهشت نصیبشون ان شاءالله. خب ایشون لازمه ی شغلشون این نگاه بوده دیگه

    واقعأ همین حال رو داره و اینکه شنیدن صدای بارون هم دلچسب ترش میکنه :)
  • اردیبهشت ..
  • ولی میتونید دعوتمون کنید :-)
    پاسخ:
    چشم، حتماً.. واسه شب یلدا تشریف بیارید در خدمتیم *_*
  • اردیبهشت ..
  • وای با اون کرسی حتما شب یلدای نوستالژیک قشنگی میشه.
    چشمتون بی بلا.
    پاسخ:
    منتظرم پس.. یدونه رادیو کوچیک هم دارم دیگه کاملأ همه چیز واسه نوستالژیک بودن فراهمه :))
    ممنون.
  • آسـوکـآ آآ
  • خوش  به حالتون کرسی ....❤
    امیدوارم حال خوبتون دائم برقرار باشه :)
    پاسخ:
    قابل شما رو هم نداره ^_^
    خیلی ممنونم. ان شاءالله واسه همه همینطور باشه :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام
    مچکرم
    البته ساختن یه اتاق و مجهز کزدنش به کرسی همچین ساده هم نیستا!
    پاسخ:
    نه؛ اتاق ساختن که اصلأ ساده نیست ولی کرسی گذاشتن بجای گاز کشیدن ساده ست دیگه.
    اره این ساده ست.
    پاسخ:
    منم واسه همین گفته بودم دیگه.
    جدی؟! الکی نگید ها!
    پاسخ:
    بله بله جدی.
    سلام 

    چ متن دلنشینی بود پر از حرف های خوب 
    خوبه که حال دلمون خوب میکنیم ویلا میبینی الکی پیر شدیم رفت :)
    پاسخ:
    سلام

    ممنون. لطف دارید
    بله درسته، زود میگذره :)
    خب خودت نمیدونی ولی حسی که با این پستت گرفتم خیلی خوب بود!
    ممنون :)
    پاسخ:
    ممنون، لطف داری. خوب خوندی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی